Прийом дітей до 1 класу.
До 1 класу загальноосвітнього навчального закладу зараховуються діти, як правило, з 6 років.
Для зарахування дитини до 1 класу батьки або особи, які їх замінюють, подають:
- заяву на ім'я директора загальноосвітнього навчального закладу,
- копію свідоцтва про народження дитини,
- копію ідентифікаційного коду дитини,
- медичну картку встановленого зразка.
Наші майбутні першокласники
________________________________________________________________
Шкільне приладдя першокласника
1. Зошити в клітинку і в похилу лінію.
2. Обкладинки для зошитів.
3. Прості олівці, ручки.
4. Кольорові олівці (м'які).
5. Фломастери.
5. Фломастери.
6. Ластик.
7. Лінійка.
8. Пенал.
9. Фарби акварельні медові.
10. Пензлики № 3, № 6, № 12.
11. Пластилін і стеки.
12. Дошка для роботи з пластиліном.
13. Альбом.
14. Стакан - непроливайка.
15. Кольоровий папір.
16. Кольоровий картон.
17. Клей ПВА.
18. Клей олівець.
19. Ножиці металеві з тупими кінцями.
20. Серветки для рук.
21. Папір А4, файли А4 (1 уп.)
22. Змінне взуття.
23. Легке спортивне взуття.
24. Спортивна форма.
__________________________________________________________________________________
Коли починати готувати дитину до школи? Як краще це робити?
Єдиного для всіх рецепту немає, та й бути не може: з одним треба більше говорити, іншого більше слухати, з третім бігати і стрибати, а четвертого учити "по хвилиночці" сидіти і уважно працювати. Одне ясно - готувати дитину до школи потрібно; і все, чому ви навчите дитину зараз, а головне - чому він навчиться сам, допоможе йому бути успішним у школі.
Для вас, турботливі батьки, ми створили цю пам'ятку, щоб ви змогли скористатися деякими рекомендаціями з підготовки дитини до школи. Від того, як пройде перший навчальний рік, залежить все подальше життя дитини.
На етапі підготовки:
• Уникайте надмірних вимог
• Надавайте право на помилку
• Не думайте за дитину
• Не перевантажуйте дитину
• Не пропустіть перші труднощі і зверніться до вузьких фахівців за допомогою
• Влаштовуйте дитині маленькі свята
• Радійте кожному відкриттю дитини
• Ситуація успіху - основа для навчання
• Допомагайте, але не нав'язливо
• Хваліть, але не перехвалюйте
• Пам'ятайте: легко, якщо разом!
ЯК БАТЬКИ МОЖУТЬ ДОПОМОГТИ ДИТИНІ
УНИКНУТИ ДЕЯКИХ ТРУДНОЩІВ?
1 ) Організуйте
розпорядок дня:
• стабільний режим дня;
• повноцінний сон;
• прогулянки на повітрі.
2 ) Формуйте у
дитини вміння спілкуватися:
Зверніть
увагу на те, чи вміє ваша дитина вступати в контакт з новим дорослим, з іншими
дітьми, чи вміє вона взаємодіяти, співпрацювати.
3 ) Приділіть
особливу увагу розвитку довільності:
Вчіть
дитину керувати своїми бажаннями, емоціями, вчинками. Вона повинен уміти
підкорятися правилам поведінки, виконувати дії за зразком.
4
) Щодня займайтеся інтелектуальним розвитком дитини:
• Під
час прогулянок спостерігайте зміни в природі. Звертайте увагу на різні явища
природи: дощ, сніг, веселка, листопад, туман, вітер, хмари, світанок, захід.
• Вивчіть
назви пір року. Тренуйте вміння визначати час року на вулиці і картинках.
• Використовуючи
лото і книги, вчіть з дитиною назви: диких і домашніх тварин, птахів, польових
і садових квітів, дерев, предметів посуду, предметів меблів, одягу, іграшок, шкільного
приладдя, частин тіла, назви міст, назви улюблених казок і їх героїв.
• Розвивайте
зв'язну мову дітей. Вчіть переказувати казки, зміст мультфільмів.
• Складайте
розповіді по картинках.
• Слідкуйте
за правильною вимовою і дикцією дітей. Проговорюйте скоромовки.
• Можна
займатися з дитиною звуковим аналізом простих слів (ліс, куля, суп) . Навчіть
знаходити слова мають, наприклад, звук «л»
.
• Знайомте
дитину з буквами і їх друкованим зображенням, а також із звуком, що позначає
конкретну букву.
• Навчіть
дитину розрізняти і правильно називати основні геометричні фігури (коло,
квадрат, трикутник, прямокутник), порівнювати і розрізняти предмети за
величиною (більший, менший) і кольором.
Навчіть дитину рахувати до 10 і назад,
порівнювати кількість предметів (більше, менше, стільки ж). Познайомте із
зображенням цифр (не треба вчити їх писати, тільки знати)
•
Навчіть визначати положення
предметів на площині, знати слова, що позначають місце розташування і правильно
розуміти їх значення: попереду, ззаду, справа, зліва, зверху, над, під, за,
перед .
• Розвитку дрібної моторики руки дитини
допоможуть малювання, штрихування, розфарбовування (але - невеликих поверхонь),
нанизування намистин, ґудзиків, ліплення, визначення наосліп форми предметів
(спочатку найпростіших, потім можна ускладнювати), ігри з дрібними предметами
(мозаїка) .
Увага! Дитина 5-6 років не може працювати довго: 10-15 хвилин - ось межа, а потім вона повинна відпочити, відволіктися. Тому всі заняття повинні бути розраховані на 10-15 хвилин.