Сторінка майбутнього першокласника

 

Прийом дітей до 1 класу.
До 1 класу загальноосвітнього навчального закладу зараховуються діти, як правило, з 6 років.
Для зарахування дитини до 1 класу батьки або особи, які їх замінюють, подають:
  • заяву на ім'я директора загальноосвітнього навчального закладу,
  • копію свідоцтва про народження дитини,
  • копію ідентифікаційного коду дитини,
  • медичну картку встановленого зразка.

 

Наші майбутні першокласники

________________________________________________________________


Шкільне приладдя першокласника

1. Зошити в клітинку і в похилу лінію.
2. Обкладинки для зошитів.
3. Прості олівці, ручки.
4. Кольорові олівці (м'які).
5. Фломастери.
6. Ластик.
7. Лінійка.
8. Пенал.
9. Фарби акварельні медові.
10. Пензлики № 3, № 6, № 12.
11. Пластилін і стеки.
12. Дошка для роботи з пластиліном.
13. Альбом.
14. Стакан - непроливайка.
15. Кольоровий папір.
16. Кольоровий картон.
17. Клей ПВА.
18. Клей олівець.
19. Ножиці металеві з тупими кінцями.
20. Серветки для рук.
21. Папір А4, файли А4 (1 уп.)
22. Змінне взуття.
23. Легке спортивне взуття.
24. Спортивна форма.

__________________________________________________________________________________ 


Коли починати готувати дитину до школи? Як краще це робити?


Єдиного для всіх рецепту немає, та й бути не може: з одним треба більше говорити, іншого більше слухати, з третім бігати і стрибати, а четвертого учити "по хвилиночці" сидіти і уважно працювати. Одне ясно - готувати дитину до школи потрібно; і все, чому ви навчите дитину зараз, а головне - чому він навчиться сам, допоможе йому бути успішним у школі.


Для вас, турботливі батьки, ми створили цю пам'ятку, щоб ви змогли скористатися деякими рекомендаціями з підготовки дитини до школи. Від того, як пройде перший навчальний рік, залежить все подальше життя дитини.

На етапі підготовки:

Уникайте надмірних вимог
Надавайте право на помилку
Не думайте за дитину
Не перевантажуйте дитину
Не пропустіть перші труднощі і зверніться до вузьких фахівців за допомогою
Влаштовуйте дитині маленькі свята
Радійте кожному відкриттю дитини
Ситуація успіху - основа для навчання
Допомагайте, але не нав'язливо
Хваліть, але не перехвалюйте
Пам'ятайте: легко, якщо разом!
 

ЯК БАТЬКИ МОЖУТЬ ДОПОМОГТИ ДИТИНІ

УНИКНУТИ ДЕЯКИХ ТРУДНОЩІВ?


1 ) Організуйте розпорядок дня:
стабільний режим дня;
повноцінний сон;
прогулянки на повітрі.
2 ) Формуйте у дитини вміння спілкуватися:
Зверніть увагу на те, чи вміє ваша дитина вступати в контакт з новим дорослим, з іншими дітьми, чи вміє вона взаємодіяти, співпрацювати.
3 ) Приділіть особливу увагу розвитку довільності:
Вчіть дитину керувати своїми бажаннями, емоціями, вчинками. Вона повинен уміти підкорятися правилам поведінки, виконувати дії за зразком.
4 ) Щодня займайтеся інтелектуальним розвитком дитини:
Під час прогулянок спостерігайте зміни в природі. Звертайте увагу на різні явища природи: дощ, сніг, веселка, листопад, туман, вітер, хмари, світанок, захід.
Вивчіть назви пір року. Тренуйте вміння визначати час року на вулиці і картинках.
Використовуючи лото і книги, вчіть з дитиною назви: диких і домашніх тварин, птахів, польових і садових квітів, дерев, предметів посуду, предметів меблів, одягу, іграшок, шкільного приладдя, частин тіла, назви міст, назви улюблених казок і їх героїв.
Розвивайте зв'язну мову дітей. Вчіть переказувати казки, зміст мультфільмів.
Складайте розповіді по картинках.
Слідкуйте за правильною вимовою і дикцією дітей. Проговорюйте скоромовки.
Можна займатися з дитиною звуковим аналізом простих слів (ліс, куля, суп) . Навчіть знаходити слова мають, наприклад, звук «л» .
Знайомте дитину з буквами і їх друкованим зображенням, а також із звуком, що позначає конкретну букву.
Навчіть дитину розрізняти і правильно називати основні геометричні фігури (коло, квадрат, трикутник, прямокутник), порівнювати і розрізняти предмети за величиною (більший, менший) і кольором.
Навчіть дитину рахувати до 10 і назад, порівнювати кількість предметів (більше, менше, стільки ж). Познайомте із зображенням цифр (не треба вчити їх писати, тільки знати)
 Навчіть визначати положення предметів на площині, знати слова, що позначають місце розташування і правильно розуміти їх значення: попереду, ззаду, справа, зліва, зверху, над, під, за, перед .
• Розвитку дрібної моторики руки дитини допоможуть малювання, штрихування, розфарбовування (але - невеликих поверхонь), нанизування намистин, ґудзиків, ліплення, визначення наосліп форми предметів (спочатку найпростіших, потім можна ускладнювати), ігри з дрібними предметами (мозаїка) .


Увага! Дитина 5-6 років не може працювати довго: 10-15 хвилин - ось межа, а потім вона повинна відпочити, відволіктися. Тому всі заняття повинні бути розраховані на 10-15 хвилин.